Послуги агентства з чорного піару в Украіні. Агентство з чорного піару в Україні. Замовити чорний піар в Україні.

Super User

black pr

Наше детективне агентство здатне якісно надати послуги застосовуючи сучасні технології чорного піару.

Чорний publіc relatіons - це інформаційна атака, спрямована на руйнування бізнесу, корпоративних зв'язків, іміджу і т.д. PR це метод проведення інформаційних війн. Слід звернути увагу, що багато, не правильно сприймають поняття Чорного PR. Чорний  PR - не означає брудний! Уся інформація в класичному чорному PR винятково правдива (базується на доказових фактах) і викриває негативні сторони тих, проти кого він застосовується. У брудному - чорному  PR уся інформація носить вигаданий характер і не має нічого загального із правдою. Це низько професійний і непорядний метод який, втім, швидко викривається й спростовується.

Ми також зможемо здійснити грамотну боротьбу із чорним піаром. Адже той, хто володіє методами нападу, завжди може розробити й реалізувати захист для Вашого бізнесу від чорного піару й завдати відповідного удару. Крім цього ми забезпечимо Вашому бізнесу міцні й позитивні зв'язки із громадськістю, суттєво підіймемо Ваш імідж.  

Наше детективне агентство працює на принципах класичного чорного  PR і не займається формуванням відвертої брехні! Ми добуваємо винятково правдиву, підтверджену інформацію, що розкриває негатив, недоліки, шахрайство й ін. того, проти якого вона застосовується.  

Чорний, а також білий PR це прерогатива не тільки великого бізнесу, багатих людей, політиків (чорний піар у політиці). Навіть у дрібному підприємництві чорний PR можливий. Не обов'язково бути власником величезних грошей, щоб його здійснювати. PR  можна робити на всіх рівнях.

Метою чорного PR може бути підрив ділових зв'язків конкурента, знищення бізнесу, що, зрештою,  приведе до переманювання його клієнтів до Вас.

Немає серйозної етичної різниці, як конкурент буде прибраний з ринку, шляхом демпінгу цін, судового розгляду або шляхом чорного PR. При  жорсткій конкуренції найслабший залишає ринок, а сильний перемагає.

Чорний PR  також ефективний, коли держава й судова система Вас не здатна захистити. Чорний піар виступає альтернативою судовому процесу (докладніше в нашій статті по посиланню). Як приклад, це може стосуватися питання повернення дебіторської заборгованості (боргів бізнесу), коли співзасновники в особі фірм - шахраїв Вас "кинули" і вивели активи у свій суміжний бізнес. Юридично, Ви можете виграти всі господарські справи в суді, але не зможете фактично стягнути свої гроші. Вам залишиться лише  спостерігати за тим, як Ваші кошти освоюються в суміжному бізнесі шахраїв, або ж Ви серйозно подумаєте про необхідність проведення чорного PR. Застосовуючи різні методи чорного PR, Ви можете цілком легально й ефективно змусити боржника повернути Ваші гроші (коли він усвідомлює, що може втратити бізнес).  

Якщо коротко, суть акції полягає в зборі інформації про новий  (суміжний бізнесі) боржника, збір компромату й доведення цієї інформації його новим бізнес партнерам. На додаток до компромату й обвинувачень його як непорядної людини (не добропорядності його бізнесу) можна із упевненістю при наявності додати рішення суду, які винесені у Вашу користь. Повірте, його партнери по бізнесу задумаються, почнеться зрив  нових контрактів, ліквідація відстрочок платежу і т.д. Боржник змушений буде йти вам на зустріч. Інакше ми зробимо його життя нестерпним! А бізнес або суттєво скомпрометуємо, що призведе до цього руйнації.

Лише володіючи в досконалості методами нападу й захисту, Ви зможете добитися успіху в цьому виді діяльності й сприяти розвитку свого  бізнесу.

Застосування чорного PR для атак бізнесу конкурентів (чорний піар у бізнесі) дуже часто зустрічається як явище в усьому світі. PR діяльність не несе у своїй суті протизаконні або ж не етичні дії. Різні бізнес структури мають право займатися чорним PR. Чорний PR Вас у жодному разі не принесе шкоди вам. Звичайно ж, якщо чорний піар реалізовувати не професійно, то можна постраждати сильніше супротивника. Тому співпрацюйте тільки з гарними фахівцями.

У сучасному суспільстві для реалізації чорного піару також активно використовується мережа Інтернет (чорний PR в Інтернеті). Грамотно протидіяти чорному PR у глобальній мережі й грамотно відбити атаку (спростувати інформацію, завдати відповідного удару) можуть лише професіонали (протидія чорному PR в Інтернеті). Відповідно якісно зібрати компромат, організувати на високому рівні кампанію чорного PR у мережі (і не тільки) для того щоб Вас не "вичислили" як замовника, повинні також фахівці своєї справи.

От основні джерела одержання потрібної інформації для проведення  PR акцій:

Відкриті джерела.

Завжди можливо знайти великий обсяг інформації у відкритих джерелах. Це дані про конкурента з Інтернету, форумів, газет, журналів, періодичних довідників. Адже сам конкурент часто публікує досить багато різної інформації про свою діяльність.

 Частково закрита інформація.

У випадку того коли аналіз інформації  з відкритих джерел не дав  результатів, і для побудови чорної PR кампанії на високому й ефективному рівні необхідні більш пікантні дані, то конкурента потрібно проаналізувати ретельніше. Одним зі способів добування частково закритої інформації може бути діяльність під виглядом уявного клієнта. Крім ролі "клієнта" можна діяти під прикриттям журналіста, письменника або ж представника якої-небудь громадської організації і т.д.

 Закрита інформація.

Детективні агентства охоче зберуть і нададуть дану інформацію. Це також може бути акція по впровадженню своєї людини в бізнес конкурента, або одержання інформації з різних закритих джерел і т.д.

Наше  агентство покаже Вам приклад піару, створить легенду, яка забезпечить одержання максимальної кількості інформації. Варіантів легенд багато, і багато хто з них перебувають у правовому полі.

Проводячи збір інформації, із самого початку не малюйте амбіційні цілі. Приміром , не замислюйтеся, "що ж мені знайти, щоб як можна швидше дискредитувати конкурента". Шукайте як найбільше  різної інформації, і потрібна інформація для проведення PR кампанії найдеться сама.

Реалізація PR

Не треба боятися робити PR. Для здійснення різних Pr- Кампаній Вам потрібно буде залучити грамотного PR менеджера й виконавчу групу. Ви можете мати штатний підрозділ PR або ж наймати інші фірми, що більш вигідніше у фінансовому плані, тому що містити постійний штат PR менеджерів дороге задоволення.  PR акції Ви будете проводити час від часу, відповідно співробітничати з PR компаніями більш вигідно. Іноді, для здійснення виконання об'ємних і складних  по своїй суті Pr- Кампаній Вам знадобиться звичайно ж залучити провідне PR агентство в Києві,  Україні.

Пам’ятайте про основне, виконавці PR кампанії повинні бути креативними людьми, здатними грамотно збирати інформацію й реалізовувати її на Ваше благо. Досконало  знати й застосовувати методи чорного піару.

Це доступно у фінансовому плані. Найчастіше, той самий PR захід можливий провести як за сто тисяч доларів, так і за кілька тисяч доларів. Саме цікаве, що резонанс в обох випадках буде однаковий.

Не будьте надмірно консервативні. Будьте рішучими й реалізуйте Pr-проекти. Використовуйте прийоми чорного піару на всі сто відсотків. Не думайте про те, що піар акція, заведе Вас не туди й принесе багато прихованих небезпек. Якісний, професійний PR не нанесе клієнтові збитки й не створить проблеми. Він навпаки їх розв'яже. Про одинн з яскравих прикладів боротьби з чорним піаром нашим агентством читайте в статті за посиланням.